Kretsens aktivitetsprogram 2022

kan du nå härifrån hemsida. Vi lägger också in våra aktiviteter i aktivitetskalendern.

Viktigt att veta för dig som läser detta är att våra aktiviteter är öppna för alla med undantag av våra medlemsmöten t.ex. årsstämman i mars.

Du som är medlem kommer att få programmet i pappersform med första numret av Sveriges Natur som kommer i början av februari.

Vi satsar på att hålla alla planerade aktiviteter om det känns bra och säkert. Ett undantag är den allra första aktiviteten – ” Besök på Högbytorp, E.ons förbränningsanläggning” i Bro. Vi ställer in detta och flyttar besöket till tidigt i höst och gör då även ett besök på Ragn-Sells sorteringsanläggning intill. Det är en logisk kombination.

VÄLKOMNA till våra aktiviteter 2022!

Decembervandring i Häradsallmänningen i Järfälla

Januarivandring på Järvafältet