Kretsårsstämma den 23/3 kl. 19.00, se programmet för 2021 (som du bör ha fått)

På grund av pandemin har styrelsen beslutat att hålla Kretsårsstämman digitalt via ZOOM. Egentligen öppnar detta upp för många fler medlemmar att följa årsmötet. Du som inte tidigare deltagit i ett digitalt möte har chansen nu. Vi vet att det finns de som tror att det är svårt. Styrelsen har därför beslutat att se till att du får hjälp att logga in på mötet. Kan du läsa detta på vår hemsida kan du också logga in på mötet.

Om du vill delta på vår digitala stämma måste du anmäla dig till styrelsen helst via styrelsen.jarfalla@naturskyddsforeningen.se
i andra hand till Lennart Strand 070 440 04 25 via sms. Du behöver ange din e-postadress i sms-et. Du får sedan ett e-postbrev från styrelsen om hur du går vidare och du får kontaktadress/nummer till en person om du behöver hjälp att komma in på ZOOM.

Handlingar till kretsårsstämman hittar du HÄR (uppdaterad version med revisorernas berättelse kommer inom kort).

Välkommen till den digitala stämman 2021 i Järfällakretsen!