Styrelsen 2015

Naturskyddsföreningen i Järfälla har nu en ny sammansättning i styrelsen sedan årsstämman den 17 februari. Vi som nu ingår i styrelsen är följande:

• Ordförande: Karin Hanze (som du kan kontakta på 0705720840)
  • Mötessekreterare/Ledamot: Susanne Dyrhage
  • Kassör/Ledamot: Sofia Mattsson
  • Webansvarig/Ledamot: Mir Grebäck von Melen
  • Ledamot: Petter Nykvist
  • Ledamot: Linda Legg

Sofia, Petter och Linda är nya i styrelsen och hälsas hjärtligt välkomna.

Vi vill också tacka de styrelsemedlemmar som i år inte ställde upp till omval vid årets stämma, Allan Edblom, Per Lundblad, Paul Merkland, Tomas Wahlund och Eva Lundquist, för deras bidrag till föreningens arbete. Alla har bidragit till föreningens välbefinnande och utveckling. Allan, Per och Paul har i många år i styrelsen, 8 – 10 år, bidragit med sina olika kompetenser och kontakter till kretsens profilering i Järfälla. Eva kommer fortfarande att bidra till styrelsens arbete genom att bemanna Naturinfo, kretsens lokal vid Görvälns slott. Vi hoppas att Allan kommer att hinna bistå oss vid behov, när det gäller synpunkter på exploateringsplanerna i Järfälla, där han tillsammans med Ingemar Karlsson, tidigare medlem och ordförande i styrelsen, lagt ner mycket energi i sina kontakter med kommunen i olika sammanhang.